Az év során vannak bizonyos ünnepek, amelyek alkalmával előszeretettel tervezünk különböző kampányokat. Ilyenkor általában mindenki új, kedvezményes ajánlatokat készít. Ilyen alkalom a karácsony is, hiszen mindenki keresi a tökéletes ajándékot a szeretteinek.

 

Amint elkészül az ajánlat meg kell határozni, hogy milyen csatornákon jusson el a potenciális vásárlókhoz. Te, hogy szoktad?  Kiküldöd hírlevélben a korábbi vásárlóidnak, készítesz róla egy Facebook posztot vagy létrehozol egy hirdetést, hogy minél több emberhez eljusson?

 

De mit teszel ilyenkor a Google Adwords-ben futó kampányaiddal? Most maradjunk a karácsonyi példánál.

 

Az emberek karácsonykor, vásárlásra készen többet használják a Google keresőjét. Itt is juttasd el nekik az ajánlatodat!

 

ünnepi kampány

 

A Google Trends is azt mutatja, hogy az ajándék kifejezésre az évben 3 alkalommal ugrik meg a keresések száma: Valentin nap előtt, Húsvét környékén és Karácsony előtt.

2 trükk, amellyel egyszerűen kommunikálhatod a keresők felé az ajánlatod!

Aktualizáld a hirdetéseid szövegét!

 

Ha már úgyis futnak a hirdetéseid, miért ne üzenhetnél ott nekik? Hozz létre olyan hirdetést, amelyben az egyik címsort vagy a leírást átírod. Mivel meg van szabva, hogy hány karaktert tartalmazhatnak ezek a mezők, ezért nem muszáj az akciódat kifejteni, arra lesz majd másik eszközöd. Viszont már azzal is hatalmas javulást érsz el, ha az aktualizált hirdetésverziód utal az adott ünnepre.

 

Az egyik ügyfelemnél teszteltem az 3 hirdetés verziót. Az első teljesen általános, ami a termékről szól. A másodikban már a második címsorban karácsonyra utaló szöveget helyeztem el és a harmadikban a második címsor és a leírás is a karácsonyi ajándékozásra utalt. Az átkattintási arányok a következők voltak

 

  • 1. hirdetés: 6,81%
  • 2. hirdetés: 10,06%
  • 3. hirdetés: 12,12%

Használd ki a promóciós bővítmény adta lehetőségeket!

 

A promóciós bővítményt pont ezekre az esetekre találták ki. Segítségéve egyszerűen és konkrétan meg tudod jeleníteni az akciódat a keresők számára, így már azelőtt megtudják, mielőtt az oldalra lépnének. De miért is előnyös az, hogy már azelőtt megismeri az akciódat, mielőtt az oldaladra lépne?

 

  • Lehetséges, hogy nem a Te hirdetésedre akart kattintani, de az akciód hatására mégis azt választja.
  • Hozz létre egyet, amit csak itt jelenítesz meg. Ha nem azonnal használja fel, akkor is lesz még egy indoka, hogy később visszatérjen.

 

Kérj ingyenes konzultációt és segítek elkészíteni az ünnepi kampányaidat!