Amikor a Csongrád megyében található kirakodóvásárokban járok mindig találkozok egy árussal. A helye a következőképpen néz ki: kisteherautó és mellette egy elzárt rész, ahol dobozokban női cipők vannak és egy hangosbemondóban az örökzöld retro slágerek mellett sűrűn felhívják a járókelők figyelmét arra, hogy a női cipők párja 1500 forint. És elég kecsegtetően is hangzik. A stand mindig tele van vásárlókkal és az aktuálisan kihordott árukészlet 80%-át el is szokták vinni. Nekik működik a folyamatos árakciózás, Neked már nem fog. Ilyen alacsony áron adni egy terméket 2 dolgot jelenthet: minimálisra csökkented vagy lenullázod az árrésed vagy rettentően olcsón szerzed be az árut. Az említett példában valószínűleg az olcsó beszerzési ár lesz a megoldás.

 

Én nem vagyok a folyamatos árakció híve. A vásárlók megszokják és később elvárják majd, továbbá az a fogyasztó, amelyik az alacsony ár miatt vásárol tőled, bármikor le fog cserélni egy még a Te termékednél is olcsóbbra. De ugyanakkor ezt a módszert se szabad teljesen elvetni, hiszen vannak olyan alkalmak, amikor mégis ez a legjobb megoldás. Ha már amúgy is futtasz Google Adwords kampányokat, akkor ehhez nyújt segítséget a promóciós bővítménye.

 

Ilyen helyzet például a karácsony, black friday, cyber monday vagy ha készletsöprést akarsz tartani.

 

A bővítmény segítségével igen részletesen be tudod állítani az akciódat.

 

google adwords promóciós bővítmény

 

A bővítmény használata egyszerű, csak az alábbi beállításokon kell végigmenni:

 

  • Alkalom: A google volt olyan kedves és egy listába összegyűjtötte nekünk azokat az eseményeket, melyek alkalmával a cégek a legjobban szeretnek akciózni. Ilyen például: karácsony, black friday, anyák napja, vissza az iskolába, húsvét, stb…
  • Nyelv: Itt választhatod ki, hogy milyen nyelven jelenjen meg az üzenet.
  • Promóció típusa: Itt 4 lehetőség közül választhatsz: pénzbeli kedvezmény, százalékos kedvezmény, kedvezmény meghatározása összegben, kedveszmény meghatározása százalékban.
  • Érték: Ezt a beállítást nem is ragoznám túl. Itt állítod be, hogy hány százalékkal vagy forinttal vásárolhat a fogyasztó olcsóbban.
  • Elem: Itt írod be, hogy melyik termékedre/szolgáltatásodra vonatkozik az ajánlat. Vigyázz, hogy ne legyen túl hosszú, mert ha a megjelenítő eszközön nem fér bele egy sorba, akkor a Google rövidíteni fog.
  • Végső url: Azt állítod be itt, hogy hova irányítsa a látogatót a bővítmény.
  • Promóció részletei: Itt tulajdonképpen az ajánlat feltételeit adod meg. Beállíthatod azt az opciót, hogy “semelyik”. Ebben az esetben semmit se fog kiírni, de megadhatod azt is, hogy mekkora értékű rendelés felett érvényes az ajánlat vagy azt, hogy milyen kódot kell beütnie vásárlás során.
  • Dátum: Az utolsó és kihagyhatatlan elem, az ajánlat érvényessége.

 

Lépj velem kapcsolatba és segítek felkészíteni a weboldaladat online marketing tevékenységre!