Képességeim
Marketing automatizáció
PPC, emailek, push értesítések és még tőbb. Automatizált marketing rendszert építek neked.
Nem kell mindent manuálisan végezni. Automatizálj.
“A marketing automatizálás arról szól, hogy marketing eszközökkel automazizáljuk a marketing folyamatokat. Több marketing osztály automatizálja az ismétlődő feladatokat, mint például az email marketinget, közösségi média posztolást, sőt még a különböző kampányokat is. Nem csak a hatékonyság érdekében, hanem így tudnak személyre szabott kommunikációt biztosítani az érdeklődőknek. A marketing automatizáció technológiájakönnyebbé teszi ezeket a feladatokat.” – HubSpot
Marketing automatizáció során átnézzük a már meglévő marketing folyamataidat, illetve az általad használt marketing csatornákon könnyen elérhető növekedési lehetőségeket. Elemzünk, ötletelünk és ezek alapján meghatározzuk, hogy hol és hogyan tudnánk automatizálni ezeket.
Példák
Email automatizáció
Ismerős amikor feliratkozol egy hírlevél kurzusra és egy vagy több témában rendszeresen kapsz emailt? Vagy amikor regisztrálsz valahova és megköszönik a regisztrációdat? Ilyen és még rengeteg hasonló rendszer alapján tujuk automatizálni az email kommunikációdat. Egyszer kell megtervezni és beállítani, utána már folyamatosan lehet fejleszteni.
PPC automatizáció
Hírlevél feliratkozó kampány Facebookon, ami hozzá van kötve a hírlevelező rendszerhez, ahol előre megírt emaileket kap a feliratkozó a kampány során. Kosárba tette a termékedet, de nem vásárolta meg? Vagy éppen itt az ideje az időszakos szervíznek? Nézzük meg a lehetőségeket és automatizáljunk rá kampányokat!
Ügyfélszolgálat
Chatbot rendszerek használatával részben tudod automatizálni az ügyfélszolgálatodat. A cégedre szabott chatbot előre meg tudja válaszolni a leggyakrabban feltett kérdéseket.
Skálázható megoldások
Csak három példát említettem a sok közül. Ezen kívül rengeteg lehetőségünk akad még, amiknek csak a tervezése időigényes. Elkészítés után már csak figyelni és optimalizálni kell őket.
Marketing automatizáció
Gyakori kérdések
Működik a marketing automatizáció?
Igen! Marketing szakemberek véleménye alapján az automatizáció legnagyobb előnyei közé tartozik, hogy időt spórol meg(74%), növeli a vásárlók elköteleződését(68%) és növeli a lehetőségeket, pl. upsell.
A cégem elég nagy marketing automatizációhoz?
Igen. Automatizálási lehetőségek minden méretű cég rendelkezésére állnak. Kis cégek esetén is rengeteg időt tud felszabadítani, amit más fontos helyekre tudsz összpontosítani.
Elég csak egyszer megcsinálni és utána már hozza a pénzt?
A munka legnagyobb része a tervezés és az első implementálás. De itt nem áll meg a folyamat. Nem elég csak egyszer létrehozni és magára hagyni. Érdemes bizonyos időközönként ránézni az automatizációkra, elemezni az adatait és fejleszteni tovább.
Elérhetőségeim
info@buzapatrik.hu
+36 20 281 4570
Ekkor vagyok elérhető
H-P: 10:00 - 17:00
Személyes találkozó
Budapest
Szeged