Blog
Az email marketing mesterfogásai – Az üzleti siker kulcsa
Az email marketingről sokan gondolják, hogy már a múlté, viszont ez közel sem igaz. Hiába kezdődött el az online hirdetések és közösségi oldalak térhódítása, a hírlevél küldés napjainkban is az egyik legeredményesebb eszköz ügyfélszerzésre.
A Digitális Analitika Alapjai
Az online világban való jelenlét kulcsfontosságú a vállalkozások számára, és a digitális analitika egy olyan eszköz, amely elengedhetetlen a marketing tevékenység és üzleti döntések hatékonyságának mérésében és optimalizálásában. Az analitika segítséget nyújt abban,...
Minden, amit a B2B Marketingről tudnod kell!
A B2B marketing kulcsfontosságú eleme az üzleti életnek. Célja a vállalkozások egymás közötti értékesítésének elősegítése. A "B2B" rövidítés a "business-to-business" kifejezést takarja, ami azt jelenti, hogy a vállalkozások közötti üzletek létrehozására és...
Versenytárs elemzés: a SEO leghatékonyabb eszköze
A versenytárs elemzés kötelező lépés minden olyan vállalat számára, amely piackutatást akar végezni, és a célja a jobb marketing stratégia felállítása. De hogyan lehet egyértelműen azonosítani a versenytársakat, milyen adatokat kell gyűjteni, és milyen lépésekkel...
A marketing jelentése, részei, felépítése és funkciója 2022-ben
A marketing a termék- és szolgáltatás értékesítés egyik legfontosabb eleme, az ügyfélszerzés talán legjelentősebb motorja. Mit érdemes tudni róla?
SWOT elemzés a marketingben
A marketing kétségtelenül az egyik legfontosabb üzleti tevékenység. De mint minden üzleti folyamatot, úgy a különböző ügyfélszerzési módszereket sem elég csak alkalmazni – elemezni is kell az eredményeket, majd ezek alapján finomhangolni és optimalizálni a...
Ingyenes weboldalkészítő szoftverek vs. WordPress
Manapság szinte már alapvető elvárás, hogy egy vállalkozás rendelkezzen egy weboldallal és ezáltal elérhető legyen az interneten. Számtalan előnye van annak, ha az online megjelenésed egy honlappal egészíted ki. Valószínűleg ezt már te is tudod hiszen ezt a cikket...
A Google Trends használata, konkrét példákkal
Amikor tartalmat készítünk, a legfontosabb lépés a téma meghatározása. Sokan azt választják ki, ami éppen az eszükbe jut. Egy kicsit tudatosabb réteg az, aki azt a témát vesézi ki, amit éppen meg akar tanulni, vagy erősen érdeklődik iránta már hosszabb ideje. A profik...
SEO-barát felhasználói élmény
Mi köze lenne a felhasználói élménynek a keresőoptimalizáláshoz? Elvileg az első arról szól, hogy a weboldal látogatója mit él meg a látogatás alkalmával: haját tépve keresgél a labirintusszerű struktúrában, vagy örül, hogy gyorsan és pontos választ kapott a...
A weboldal készítés folyamata a gyakorlatban
Alábbi cikkemben a weboldal készítés folyamatát mutatom be részletesen, lépésenként haladva. Bízom benne, hogy az itt leírtak minden kedves meglévő és leendő ügyfelemnek segíteni fog abban, hogy lássa, pontosan milyen lépéseken keresztül készül egy weboldal és hol,...
Buyer Persona – Ismerd meg a célcsoportod
Marketing tevékenység egyik alapja az, hogy tudjuk, hogy kiknek kell hirdetnünk, Őket hol lehet elérni, mi érdekli őket és még számtalan dolgok felsorolhatnék. Most bemutatom nektek az inbound marketing módszertan egyik elemét, a Buyer Persona-t
Céges weboldal kötelező elemei
Szeretnéd, hogy a weboldalad minden jogszabálynak megfeleljen? Ebben a cikkben elhozom neked, azokat az elemeket, melyeket kötelező elhelyezned rajta.
Készítsd fel a weboldalad online marketing tevékenységre
Márkaépítés és az ügyfélszerzés ma már szinte lehetetlen online marketing módszerek használata nélkül. Magyarországon az internetezők 81%-a napi szinten böngészik személyes célok miatt(Consumer barometer). Kapcsolatot tartanak a barátaikkal, leveleznek, megoldásokat...
Hogyan használd Google Adwords-öt az ünnepi kampányaidnál
Kitaláltad, hogy mi legyen a legújabb ünnepi kampány, amivel növeled a céged bevételét? Megmutatom, hogy kommunikáld Google Adwords-ben futó kampányaiddal.
Hogyan kommunikáld egyszerűen az akciódat Google Adwords-ben
Vannak helyzetek, amikor az árakciózás a legjobb megoldás. Ha már futtatsz Adwords kampányokat és éppen akciózol, akkor a promóciós bővítmény segítségével tökéletesen kommunikálhatod a potenciális vásárlóid felé.
3 módszer amivel gyorsabbá teheted a weboldalad
Éppen keresel valamit a Google keresőjében. Megnyitod az egyik találatot, de már lassan töltődik be és ahogy lépsz át a következő aloldalra ugyanezt tapasztalod.Te már ott hagytad volna a cég weboldalát a következőért?